Bij het plaatsen van een bestelling kun je een gewenste leverdatum aangeven. Wij streven ernaar om op of voor de gewenste leverdatum te leveren. Seizoensgebonden blikken, voor thema- en feestdagen als Sint en Kerst, kunnen mogelijk afwijkende levertijden hebben buiten het betreffende seizoen.

Direct bestellen

Simpel! Via onze webshop bestel je gemakkelijk blikken in diverse vormen en formaten. Gebruik de opties om het blik te voorzien van een wikkel, bedrukking en/of vulling. Kom je er toch niet helemaal uit? We helpen je graag telefonisch of via de mail. We beantwoorden je vragen en loodsen je door het bestelproces heen!

Leveringsvoorwaarden

De kosten van een bestelling dienen voor levering te zijn voldaan. Bij regelmatige bestellingen is het mogelijk om een debiteurennummer aan te vragen, waarmee op rekening kan worden gekocht.

Levertijden

'Wat is jullie levertijd?' is één van de meest gestelde vragen. Het is onmogelijk deze vraag eenduidig te beantwoorden. Zo kan de levertijd afhankelijk zijn van het bestelmoment, de productieplanning, omvang van de bestelling en uiteraard het betreffende product. Onze levertijd varieert van 1 tot 10 werkdagen. Wij kunnen de exacte levertijd van een specifiek blik altijd even voor je checken. Neem hiervoor contact met ons op. Zijn de exacte aantallen nog niet duidelijk of is het ontwerp nog niet klaar? Geen probleem. De productie wordt pas in gang gezet nadat het ontwerp is ontvangen, is gecontroleerd en je een akkoord hebt gegeven op de proefdruk. Tot die tijd kunnen aantallen nog gewijzigd worden.

Indicatie verzendkosten

Automatisch berekent onze webshop € 14,50 verzendkosten, dit is het basistarief. Helaas is de webshop niet in staat om de omvang van een bestelling / totale gewicht van de zending te linken aan een pakketprijs. De verzendkosten bedragen dan ook €14,50 per colli. Volume pakketten leveren wij op een pallet (€ 57,50). Dit wordt berekend aan de hand van bestelaantal, omvang en totale gewicht. Een pallet is dan voordeliger dan enkele losse pakketten, tevens voorkomt een pallet schade aan de levering! Aangepaste verzendkosten worden altijd handmatig bevestigd en gefactureerd. Wil je een indicatie krijgen van de verzendkosten, vraag dan gerust een offerte aan. In de offerte vermelden wij de exacte verzendkosten. Verzending is een belangrijk onderdeel van de levering. Hieraan besteden wij dan ook de grootste zorg. Onderstaand vind je een indicatie van de verzendkosten die wij voor de verschillende bezorgopties hanteren.

Bezorging op één adres

  • Kwetsbare producten en volume pakketten worden verzonden per pallet. De verzendkosten hiervoor bedragen € 57,50. Uiteraard stellen wij je nooit voor verrassingen en worden alle kosten overzichtelijk meegenomen in de offerte.
  • Bezorging op meerdere adressen of buiten Nederland: De verzendkosten voor bezorging op meerdere adressen en/of buiten Nederland worden op aanvraag berekend en verwerkt in een offerte. Neem hiervoor contact met ons op. Dan kunnen wij op basis van jouw wensen een offerte opstellen.

Retourbeleid

A.    Het product wijkt af van hetgeen ik besteld heb
Wanneer je constateert dat het gehele product dat je hebt ontvangen afwijkt van hetgeen je besteld hebt dan kun je dit natuurlijk retourneren.
Neem direct nadat dit geconstateerd is contact met ons op via 0342 - 746 046, [email protected], via de chat rechtsonder.
Dit dient binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het betreffende product gedaan te worden.
Neem het product in geen geval in gebruik, alleen ongebruikte producten komen voor kosteloze vervanging in aanmerking.
 
Mochten er producten ontbreken of zijn er verkeerde producten toegezonden, neem dan contact met ons op zodat wij dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.
 
Let op: Wij zijn niet verplicht het product te vervangen wanneer de afwijking te gering is om de vervanging te rechtvaardigen.
 
B.    Het product is defect
Een defect product mag kosteloos geretourneerd worden. Neem na constatering van het defect altijd contact met ons op via 0342 - 746 06, [email protected],
via de chat rechtsonder, dan zoeken we samen naar een passende en snelle oplossing!
 
Let op: Bij alle herstel handelingen buiten de garantie brengen wij handelingskosten in rekening.
Transportkosten
Je dient in alle gevallen zelf de kosten voor het transport van een product naar ons te voldoen. (ongefrankeerde zendingen worden altijd geweigerd).
In een aantal specifiek beschreven gevallen zullen wij de transportkosten achteraf vergoeden (uitgezonderd de kosten voor expreszendingen).
Indien een zending niet kan worden afgeleverd en door ons retour wordt ontvangen door een fout- of toedoen van de klant,
dan worden bij elke volgende zending nogmaals de volledige transportkosten in rekening gebracht.
Als een product niet wordt bezorgd door een fout van de transporteur of van ons dan dragen wij de kosten voor een volgend transport.
 
Termijn
Wij hanteren een terugbetaal termijn van 7 werkdagen. In het geval van een annulering van een nog niet geleverde bestelling gaat de termijn in
vanaf het moment dat wij schriftelijk of per e-mail in kennis zijn gesteld van de annulering.
 
Wat wordt terugbetaald?
Bij een product dat onbeschadigd, compleet en ongebruikt in de originele onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd zullen uitsluitend
de netto verzendkosten in rekening worden gebracht (dit geldt voor alle producten).
 
B.    Het product wijkt af van hetgeen ik besteld heb
Indien je het verkeerde product toegezonden heeft gekregen door een fout van ons wordt het product kosteloos vervangen.
Je stuurt het te vervangen product op uw kosten naar ons. Zodra wij het product in goede orde retour hebben ontvangen zullen wij het
juiste product toezenden en worden de volledige transportkosten binnen 7 werkdagen gestort op jouw rekening of toegevoegd aan de zending.
Ontbrekende onderdelen of accessoires worden altijd kosteloos nagezonden.
 
Let op: wij vergoeden nooit de kosten van een spoed of expreszending

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing