Veelgestelde vragen
Kan ik bij blikkenshop.nl op rekening kopen?
In principe dienen de kosten van een bestelling voor levering te zijn voldaan. In overleg is het mogelijk om een debiteurennummer aan te vragen, waarmee op rekening kan worden gekocht. Neem hiervoor altijd even contact met ons op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Kan ik eerst een offerte ontvangen, om de kosten te overzien?
Op de productpagina worden alle kosten weergegeven in een overzichtelijk rekenmodel. Wanneer je een personalisatie optie toevoegt of het aantal producten verhoogt/verlaagt veranderen de kosten in het rekenmodel direct. In het winkelmandje kun je vervolgens de verzendkosten berekenen.
Kun je het blik op de webshop niet samenstellen zoals jij zou willen, heb je andere bijzondere wensen? Of wil je gewoon graag eerst een offerte? Dat kan! Bij elk product vind je naast de bestelbutton ook een offertebutton.
Je ontvangt vervolgens van onze verkoopafdeling een op maat gemaakte offerte.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat is mogelijk! Bij het plaatsen van een bestelling kun je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen. Wij mailen vervolgens een orderbevestiging, waarin de definitieve afhaaldatum wordt gecommuniceerd. Wij doen ons best om de bestelling gereed te hebben voor de gewenste afhaaldatum. Op het moment dat de bestelling klaar staat voor afhalen wordt je gemaild. In de mail vind je tevens de instructies voor afhalen.
Hoe kan ik blikken personaliseren? En hoe zie ik wat ik bestel?
Bij het plaatsen van een bestelling kun je door middel van de personalisatie-opties het blik naar wens personaliseren. Dit kan een directe dekselbedrukking zijn, een wikkel om de romp, een inlay/kaart, sticker etc.
Bij elk product vind je werktekeningen. Gebruik deze om je eigen ontwerp op te maken. Dit kun je direct uploaden bij het plaatsen van je bestelling of later via e-mail aanleveren. Een andere optie is om onze creatieve afdeling een ontwerp te laten maken. Geef dan bij het plaatsen van de bestelling je wensen en ideeën aan. Het ontwerpen start dus pas na je bestelling.
De ontvangen bestanden worden gecontroleerd en drukklaar gemaakt. Je ontvangt van ons vervolgens een mail met een digitale proefdruk ter controle. Je ziet dus altijd eerst wat je hebt besteld. Wij produceren pas na een akkoord op de proefdruk!
Wat is de gemiddelde levertijd?
Dit is één van de meest gestelde vragen. Helaas is het voor ons onmogelijk deze vraag eenduidig te beantwoorden. De levertijd is afhankelijk van het bestelmoment, de productieplanning, omvang van de bestelling en uiteraard het betreffende product. Onze levertijd varieert van 1 tot 10 werkdagen. Wij kunnen de exacte levertijd van een specifiek blik altijd even voor je checken. Neem hiervoor contact met ons op.
Om stress en teleurstellingen te voorkomen adviseren wij om tijdig te bestellen. Houdt hierbij rekening met een productie- en levertijd van circa 10 werkdagen.
Bij het plaatsen van een bestelling kun je een gewenste leverdatum aangeven. Met het verwerken van de bestelling houden we hier rekening mee.
Kan ik een sample bestellen?
Uiteraard! We kunnen ons voorstellen dat je graag persoonlijk een 'blik' wilt werpen op een van onze blikken. Je kunt dus samples bestellen. Wij vragen hiervoor een vaste vergoeding van € 15,-. Dit is voor maximaal 3 blikken. De sample(s) kun je hier bestellen.
Wanneer je vervolgens bij ons een bestelling doet van minimaal 250 euro excl. btw, dan verrekenen wij de € 15,- door middel van een kortingscode. Deze ontvang je na het bestellen van de sample(s).
Wat zijn de eenmalige instelkosten voor drukwerk?
De eenmalige instelkosten voor drukwerk zijn €37,50. Bij een herhaal bestelling wordt er een korting van €22,50 toegepast.