Direct bestellen

Simpel! Via onze webshop bestel je gemakkelijk blikken in diverse vormen en formaten. Gebruik de opties om het blik te voorzien van een wikkel, bedrukking en/of vulling. Kom je er toch niet helemaal uit? We helpen je graag telefonisch of via de mail. We beantwoorden je vragen en loodsen je door het bestelproces heen!

Liever eerst een offerte?

Heb je meerdere geschikte blikken gezien en wil je graag meer informatie over de verschillen en mogelijkheden? Vraag dan een offerte aan. Zo kun je vergelijken en met onze hulp een keuze maken. Wil je het blik van dichtbij bekijken? Vraag dan een sample aan, zo kun je passen en meten en de kwaliteit van het blik goed bestuderen.

Heb je net even een ander idee en kun je dit niet in de webshop vinden? Neem ook dan contact op. De mogelijkheden met blik zijn eindeloos. Bekijk ons inspiratiebord!

Artikelinformatie

In onze webshop staat bij ieder product een artikelomschrijving. Hierin wordt de samenstelling van het artikel omschreven met eventuele mogelijkheden tot personaliseren, zoals een wikkel, directe bedrukking en/of vulling. Per artikel wordt hier omschreven wat de extra opties zijn.

Wat zijn instelkosten?

Bij een gepersonaliseerd blik worden er eenmalige instelkosten gerekend. Dit zijn kosten voor de productie van het drukwerk. Denk aan het maken van drukplaten en het instellen van de drukmachines.

Minimale afname

Op onze webshop gelden, afhankelijk van het product, verschillende minimale afname. Blikken worden grotendeels geleverd in een omdoos. De minimale afname is per product standaard ingesteld. Dit is vaak één omdoos hiervan. Bijvoorbeeld: blikken gaan per 6 stuks in een omdoos. De minimale afname is 6 x 6 omdozen = 36 blikken. Hier kan niet van worden afgeweken.

Personaliseren. En nu?

Vrijwel elk blik dat je op onze webshop vindt kunnen wij personaliseren. Met een directe dekselbedrukking of sticker, een wikkel om de romp, een persoonlijk kaartje,  etc.

Blikken kun je laten personaliseren door een eigen ontwerp aan te leveren. Dit kan een full colour label of volledige deksel bedrukking zijn, maar ook enkel een logo en korte tekst. Gebruik de werktekening dat je bij elk product kunt downloaden om je eigen ontwerp in op te maken. Zo weet je zeker dat jouw ontwerp perfect past op het te bedrukken oppervlak.

Heb je wel een idee over de personalisering van het blik, maar laat je het ontwerpen liever aan iemand anders over? Geef dan bij het plaatsen van je bestelling je ideeën en wensen aan, dan maken wij voor jou een passend ontwerp. Dit ontwerp is meerdere malen aanpasbaar en wordt pas gedrukt wanneer jij akkoord bent.

Let op! Bij het plaatsen van een bestelling is het uploaden van een ontwerp niet verplicht. Dit mag je ook later aan ons mailen. Zo kunnen wij je bestelling alvast in behandeling nemen, terwijl jij nog even de puntjes op de i zet.

Je ontwerp later mailen?

Ben je tevreden over je ontwerp? Dan kun je het digitale bestand mailen door te reageren op je orderbevestiging. Jouw contactpersoon binnen Fortune Factory, het bedrijf achter blikkenshop.nl, neemt het dan verder op met de grafische afdeling.

De grafische afdeling gaat het ontwerp controleren en zal bij eventuele vragen contact met je opnemen. Wanneer het ontwerp aan de gestelde eisen voldoet ontvang je van hen een proefdruk, ter goedkeuring.

Wij sturen altijd een proefdruk!

Of je nu zelf een ontwerp hebt aangeleverd of het ons hebt laten maken: wij sturen altijd een proefdruk ter controle. Bekijk de proefdruk goed en geef wijzigingen of toevoegingen aan ons door. Je bestelling gaat pas in productie wanneer wij een akkoord op de proefdruk hebben ontvangen.

Bestanden aanleveren

Voor blikken  met een persoonlijke sticker, wikkel en kaart vragen wij om de digitale bestanden, op te slaan als PDF, Ai, PSD of Jpeg. Voor PSD en Jpeg bestanden geldt een minimale resolutie van 300 DPI. Lever jij je ontwerp in PDF of Ai aan? Sluit dan de afbeeldingen in en zet de tekst om naar lettercontouren.

Bevestiging

Bij het plaatsen van een bestelling ontvang je een automatische bevestiging, wanneer de order goed is ontvangen. Je bestelling wordt vervolgens door ons handmatig in behandeling genomen. Binnen 24 uur na ontvangst van je bestelling, ontvang je van ons een orderbevestiging en factuur op het opgegeven e-mailadres. Controleer de orderbevestiging goed en geef eventuele onjuistheden zo snel mogelijk aan ons door.

Klinkt dit ingewikkeld?

Neem contact op met onze creatieve afdeling, daar word je verder geholpen. Mail: [email protected]  

Betalen

Een online betaling wordt standaard afgehandeld via Multisafepay. Je kunt bij ons betalen met Ideal, Visa, Mastercard, Paypal, American Express en Mistercash. Tevens kun je betalen op factuur. Wanneer de betaling goed is ontvangen krijg je een automatische bevestiging. Wij verwerken je bestelling vervolgens handmatig en mailen de definitieve orderbevestiging en factuur naar het opgegeven e-mailadres. Een levering vindt plaatst na ontvangst van de betaling. Betalen op rekening Voor bestaande en terugkerende klanten bestaat de mogelijkheid op rekening te leveren. De voorwaarden en betalingstermijn stemmen wij persoonlijk met je af.

Vragen aan onze verkoopafdeling?

Mail: [email protected]

Bel: +31 (0)342 746 046

Vragen over facturen en betalingen?

Mail: [email protected]
Bel: +31 (0)342 746 046

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing