De 41 scholen in het voortgezet onderwijs in Den Haag hebben ieder jaar weer aanwas van nieuwe docenten nodig. De rode loper is het samenwerkingsverband dat opzoek gaat naar docenten voor deze scholen. Alles in het kader van samen sterk.

Het is in een krappe arbeidsmarkt belangrijk je te onderscheiden. Een relatiegeschenk in de vorm van een bedrukt koekblik dat gevuld is met een heerlijke zomermix helpt daarbij op een bijzondere manier.

Na een goedgesprek wordt het gevulde koekblik mee naar huis genomen.

Iedere keer dat er een koekje uit gepakt wordt, gaat de herinnering naar het goede gesprek.

Een relatiegeschenk is ook een marketingmoment. Je verkoopt, je maakt verbinding.

Met een blik als relatiegeschenk kies je voor een grote en langdurige impact.

Hoe bijzonder is het als je als sollicitant een blik van waardering mee krijgt. Daar wordt onder de koffie thuis nog heel wat keren over gesproken. Zo is een relatiegeschenk ineens een echte blikopener geworden.