Blikkenshop werd door CijferAdvies ingeschakeld om een origineel promotiemiddel te bedenken. In samenwerking met het reclamebureau werd het ‘blikopener” blik bedacht.

“Hoe kleine dingen groots kunnen uitpakken”.  CijferAdvies Nederland zorgt dat de aangesloten vestigingen leads binnen krijgen. Het werven van nieuwe relaties is een belangrijke bijdrage in de groei van de organisatie.

Bij ieder bezoek aan een prospect wordt een blikje achter gelaten. In het blikje zit wat snoep, maar ook een leuk geïllustreerd boekje. Meer dan alleen een visitekaartje dat dikwijls onder een stapel papier verdwijnt, blijft dit blikje opvallend staan.

Het gesprek is voor ondernemers die opzoek zijn naar een degelijk en betrokken administratiekantoor een echte ‘blikopener’.  Het blik en het boekje bevestigen dat CijferAdvies verder gaat dan alleen cijfers. Omdat bij cijfers nu eenmaal advies hoort, laat ze met dit blik zien dat meedenken op een betrokken en originele manier voor iedere ondernemer van belang is.

Blikkenshop is daarom trots om deze organisatie regelmatig te kunnen ondersteunen met bedrukte en gevulde blikken voor iedere vestiging van CijferAdvies.

PasenRelatiegeschenken