Blikkenshop kiest voor rood.
Als je goed bent, word je dikwijls geïmiteerd. Daarom is de huisstijl van Blikkenshop aangepast van blauw naar warmrood. Blikkenshop is ruim 20 jaar marktleider en innovator als het om blikken of blikkendozen gaat.
Want als je een blik zoekt kom je al snel uit bij blikkenshop. Of het nu om een bedrukt blik gaat, gaat als blikverpakking voor een cocktail of peperkoek, of je zoekt een blik voor een gepersonaliseerd relatiegeschenk, in alle gevallen is blikkenshop een gewaardeerde leverancier.
Waarom van blauw naar rood? “Ik wil een duidelijk onderscheidt in de markt.” stelt Mylene als manager van de webshop. “Juist blikkenshop onderscheidt zich door haar deskundige adviezen. We hebben mee aan de wieg gestaan van succesvolle concepten. Onze creativiteit overstijgt de leverancier die slechts blikken levert. Het zijn tal van reclamebureaus die met ons samenwerken.
Een blik alleen kan, maar dikwijls moet het in een campagne passen.
Zo hebben wij voor een schildersbedrijf een mail ontwikkelt om met nieuwe opdrachtgevers in contact te komen. Blikkenshop heeft het blik met een label de juiste uitstraling gegeven. Het blik is gevuld met drop en geeft direct een gevoel van sympathie bij de prospect.
Een mooie verzendverpakking in de huisstijl zorgt ervoor dat het blik onbeschadigd aankomt. Blikkenshop krijgt de adressen en zorgt dat er wekelijks een aantal exemplaren worden verzonden. Resultaat is 32% meer omzet.
En dat is nog maar 1 voorbeeld zegt Mylene trots”.
“Maar waar ik echt trots op ben is dat onze klanten onze inzet en betrokkenheid zo waarderen.” Met de nieuwe uitstraling willen wij onze actieve houding nog meer benadrukken.
En natuurlijk is rood de kleur van de liefde. We houden van onze klanten en zijn er zuinig op.